Jeszcze dwa lata, a nadejdzie nowa era: MGUH przestanie istnieć, zwiększy się udział mocy silników elektrycznych, a także pojawią się zrównoważone paliwa.
Były już takie okresy z dużymi zmianami, kiedy to zespół Mercedesa najlepiej uchwycił sytuację. Według Jamesa Volwesa, sytuacja teraz jest podobna, a Toto Wolff i jego zespół są daleko przed resztą stawki, jeśli chodzi o zasoby:
„Uważam, że Mercedes wykonuje naprawdę wyjątkową pracę. Dlatego z wielką radością pozostaliśmy ich partnerami silnikowymi. Od 2026 roku zasoby zostaną uproszczone, ale proces projektowania przeszedł ogromne zmiany, wszystko dzieje się w świecie elektrycznym, i to nie tylko wyzwanie, ale również ogromna szansa. Mercedes mądrze zainwestował w te technologie wcześniej niż ktokolwiek inny. Obecnie nie ma różnic między silnikami, ale wkrótce to się zmieni. Prawda, że nie w takim stopniu, jak widzieliśmy od 2014 roku, ale będą. Jednak nie będą one na tyle duże, aby brutalnie rozerwać stawkę.” - powiedział były pracownik Mercedesa, szef zespołu Williamsa.