• Darmowa dostawa

    Ponad 500 zł.

  • Czas dostawy

    2-4 dni robocze

  • Stan magazynowy

    Wszystkie produkty w magazynie

  • Gwarancja zwrotu

    180 dni roboczych

FansBRANDS®

Informacje o dostawie

FansBRANDS® gwarantuje szybką dostawę! Warunki dostawy są proste i przejrzyste! Sprawdź nasze Informacje o Dostawie, aby cieszyć się najlepszym doświadczeniem!

Warunki dostawy

Metody i koszty dostawy

  • Czas dostawy w Polsce: 2-4 dni robocze
  • Koszt dostawy w Polsce: 19,90 zł.
  • Powyżej 500 zł dostawa gratis
  • Obsługa klienta, przetwarzanie zamówień i dostawa są zawieszone w weekendy i święta.

Śledzenie przesyłki

Wysyłamy paczki za pośrednictwem UPS, co gwarantuje szybkie i bezpieczne dostarczenie przesyłek.

Moja przesyłka jest opóźniona

Czy na pewno się spóźniłeś? Czasy dostawy są oparte na dniach roboczych. Usługi kurierskie nie są dostępne w weekendy, święta i dni wolne od pracy.

Numer przesyłki znajdziesz w wiadomości e-mail otrzymanej od UPS.

Status przesyłki można sprawdzić za pomocą numeru przesyłki na stronie internetowej UPS: kliknij tutaj!

Jeśli od ostatniej aktualizacji minęło kilka dni roboczych, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta UPS: kliknij tutaj!

  • Dział Obsługi Klienta

Pn -Pt - 7.30 - 20.00

Sb - 8.00 – 20.00

  • Centralny numer telefonu UPS: +48 22 489 48 77
  • Inne kontakty UPS: kliknij tutaj!
  • Status zamówienia można śledzić wyłącznie na naszej stronie internetowej, która jest zamykana w momencie przekazania paczki firmie kurierskiej.

Jak mogę zmienić adres dostawy?

Aby zmienić adres dostawy, skontaktuj się z firmą kurierską.

  • WAŻNE! Podczas składania zamówienia należy podać prawidłowy adres e-mail i numer telefonu!
  • Przed dostawą firma kurierska powiadomi Cię e-mailem o przewidywanym czasie dostawy.
  • Skontaktuj się z firmą kurierską, korzystając z jednego z danych kontaktowych podanych w wiadomości.

Czy mogę otworzyć paczkę przed jej otrzymaniem?

Provide an answer to the question here, with as much detail as possible to help your customers.

  • Nie można rozpakować paczki przed jej otrzymaniem.
  • Jeśli nie masz pewności co do zawartości paczki, jeśli opakowanie jest uszkodzone lub jeśli zamówiłeś delikatne produkty, nagraj film z procesu rozpakowywania, aby wyraźnie pokazać produkty.
  • W przypadku uszkodzenia lub braku reklamacja zostanie przekazana firmie kurierskiej, a nagranie może przyspieszyć ocenę i pomóc w pomyślnym zakończeniu procesu.

Co się stanie, jeśli odmówię przyjęcia przesyłki?

  • Paczka zostanie nam zwrócona.
  • Jeśli płatność została dokonana z góry, zainicjujemy zwrot pieniędzy u odpowiedniego usługodawcy.
  • Zgodnie z prawem zwrócimy kwotę pomniejszoną o opłatę za dostawę.
  • Jeśli firma kurierska naliczy dodatkową kwotę za zwrot, zgodnie z prawem obciążymy klienta również tą kwotą.
  • W przyszłości zamówienia w naszym sklepie będzie można składać wyłącznie po dokonaniu płatności z góry.

Wciąż szukasz odpowiedzi?

Jeśli masz dodatkowe pytania, wypełnij poniższy formularz.