Zamówienia
Pytania, problemy z zamówieniami. Będziesz potrzebować zarejestrowanego konta, aby sprawdzić status swojego zamówienia.
Status twojego zamówieniaZwrot produktu
- Tylko w FansBRANDS możesz zwrócić zamówione produkty w ciągu 180 dni (w oryginalnym stanie, w oryginalnym opakowaniu).
- Jeśli właśnie zmieniłeś zdanie co do zamówienia, kliknij tutaj, aby zwrócić produkt!!
- Jeśli uważasz, że masz problem z gwarancją, kliknij tutaj!!
Jak zmienić produkt?
- Nie ma możliwości "tradycyjnej" zmiany produktu, dlatego nie możemy oferować produktów w zamian za produkty.
- Nie ma możliwości "wymiany kuriera", dlatego nie jesteśmy w stanie wysłać kuriera z nowym towarem, który zostanie do Ciebie dostarczony w zamian za stary towar.
- Jeśli chcesz inny produkt zamiast tego, który zamówiłeś, musisz zwrócić zamówiony produkt!
- Jak tylko otrzymamy produkt i sprawdzimy jego stan, kwota zamówienia zostanie zaksięgowana na Twoim koncie.
- Jeśli nie masz konta FansBRANDS, utworzymy je dla Ciebie.
- Złóż zamówienie na wybrany produkt!
- Będziesz mógł wykorzystać całą zaksięgowaną kwotę podczas składania zamówienia.
- UWAGA! Cena produktu może w międzyczasie ulec zmianie, więc jeśli nie chcesz czekać na kredyt, złóż nowe zamówienie.
- Kliknij tutaj, aby zwrócić produkt!!
Jak mogę złożyć zamówienie?
- Wybierz odpowiedni zespół Formuły 1 lub kierowcę z menu (np. Ferrari lub Lewis Hamilton)!
- W głównej kategorii możesz wybrać podkategorie, odpowiednio możesz przeglądać wszystkie produkty.
- Jeśli podoba Ci się produkt z listy, kliknij na zdjęcie produktu lub przycisk "Szczegóły".
- Nie zapomnij sprawdzić ROZMIAR na stronie produktu! Wielu zamawia niewłaściwy rozmiar.
- Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedniego rozmiaru dla siebie, to NIE ISTNIEJE.
- Po wybraniu odpowiedniego rozmiaru kliknij przycisk „Dodaj do koszyka”!
- W wyskakującym okienku masz możliwość przejścia do strony „KOSZYK”, gdzie możesz wybrać PREZENT.
- Jeśli masz kod promocyjny, możesz go również potwierdzić na stronie KOSZYKA.
- Aby kontynuować, kliknij przycisk „ZAMÓW”!
- Zalecamy składanie zamówień po zarejestrowaniu konta, ponieważ później będziesz mógł sprawdzić status zamówień, ale możesz również zostać Członkiem VIP tylko wtedy, gdy masz zarejestrowane konto.
- Podaj swoje dane, w szczególności ADRES E-MAIL i NUMER TELEFONU!
- Kliknij przycisk „Kontynuuj”, aby wybrać metodę dostawy i płatności!
- Kliknij przycisk „Kontynuuj”, aby sprawdzić produkty i adres dostawy! Zaznacz pole, aby potwierdzić akceptację Ogólnych Warunków i kliknij przycisk „ZAMÓW”!
- Poczekaj, aż system przekieruje Cię do interfejsu płatności online!
- Jeśli płatność online nie powiedzie się, sprawdź blok informacji o błędzie płatności online.
Zamówienia telefoniczne
Masz również możliwość składania zamówień telefonicznie.
- Numer telefonu: +36 27 300 600
- Kiedy można składać zamówienia telefoniczne? Tylko w dni robocze w godzinach od 9.00 do 16.00.
- Przed złożeniem zamówienia telefonicznego prosimy o dokładne zapoznanie się z informacjami dotyczącymi tego typu zamówienia!
Jak wybrać prezent do zamówienia?
- Listę prezentów dostępnych na stronie Koszyk znajdziesz pod listą dodanych produktów.
- Im wyższa wartość Twojego zamówienia, tym cenniejsze są Twoje prezenty.
- Dodatkowe informacje o prezentach są dostępne pod tym linkiem.
Nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem
- Przede wszystkim musisz sprawdzić pliki SPAM i PROMOCJE w swoim programie pocztowym!
- Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości e-mail w tych folderach, prawdopodobnie podałeś niewłaściwy adres e-mail.
- Napisz do nas na adres sales@fansbrands.com, a poprawimy Twój adres e-mail. W takim przypadku nie zapomnij podać formy identyfikacji, takiej jak imię i nazwisko oraz adres dostawy!
Czy mogę śledzić status zamówienia?
- Ważne jest, aby tylko zarejestrowani klienci mieli możliwość śledzenia statusu zamówienia.
- Wejdź na swoje konto i wybierz z menu pozycję ZAMÓW.
- „Zamówienie gotowe do spakowania” – otrzymałem zamówienie, czeka na realizację; W przypadku płatności online sprawdź, czy transakcja się powiodła!
- "W poszukiwaniu" - nasz kolega właśnie szuka zamówionych przez Ciebie produktów, wkrótce zostaną zapakowane.
- "Zamówienie zapakowane" - towar został zapakowany i wkrótce zostanie dostarczony do kuriera.
- „Przy odbiorze” – przesyłkę przejęła firma kurierska, od teraz będziesz mógł uzyskać dodatkowe informacje od GLS.
- „Usunięte zamówienie” - w przypadku nieudanej płatności zamówienia są usuwane po określonym czasie.
- Kliknij tutaj, aby śledzić przesyłkę!!
Jak mogę zmienić moje zamówienie?
Czy później stwierdziłeś, że zamówiłeś zły rozmiar, chciałeś dodać coś innego do zamówienia lub nie wybrałeś prezentu?
- Możesz poprosić o zmianę w swoim zamówieniu, dopóki nie będzie miało statusu „Zamówienie gotowe do spakowania”.
- Możesz poprosić o zmianę adresu dostawy, kontaktując się z firmą kurierską. Więcej...
- Możesz również napisać e-mail, ale - w dni robocze, w godzinach pracy - radzimy poprosić o zmiany telefonicznie, ponieważ przetwarzanie przebiega szybciej.
Jak mogę anulować zamówienie?
- Zamówienie można anulować, dopóki nie będzie w statusie „Zamówienie gotowe do spakowania”.
- Jeśli chcesz anulować zamówienie, kliknij tutaj i postępuj zgodnie z instrukcjami!
Otrzymałem uszkodzon produkt
- Rzadko się zdarza, że z jakiegoś powodu nie dostajesz oczekiwanego produktu. Na przykład produkt różni się od zdjęcia wyświetlanego na stronie lub rozmiar na opakowaniu nie zgadza się z rozmiarem na etykiecie.
- Możliwe jest również, że produkt został uszkodzony w transporcie lub ma wadę fabryczną.
- W takich przypadkach wyślij nam zdjęcie produktu na adres sales@fansbrands.com, a my zbadamy zamówienie!
- Jeśli po uprzednim zbadaniu uznamy, że reklamacja jest zasadna, odbierzemy od Ciebie produkt na Twój koszt i wyślemy Ci w zamian nienaruszony lub zwrócimy Ci pieniądze.
Zamawiam teraz, ale chcę dostawę w późniejszym terminie
- W przypadku zamówień internetowych możesz w polu uwag do zamówienia wpisać datę, w której chcesz otrzymać przesyłkę (na przykład: „Chcę otrzymać paczkę 14 grudnia 2022”)
- W przypadku zamówień telefonicznych możesz przekazać te informacje naszemu Biuru Obsługi Klienta!
- Nie możemy obliczyć czasu dostawy ze 100% dokładnością, ale generalnie dostarczamy przesyłkę kurierowi, aby dotarła do Ciebie w wybranym dniu.
Gdzie mogę znaleźć fakturę?
- Fakturę wyślemy na podany adres e-mail w ciągu 8 dni obliczeniowych od zrealizowania zamówienia
- Sprawdź także foldery SPAM i PROMOCJE!