Oferta na Boże Narodzenie

  • Darmowa dostawa

    Ponad 500 zł.

  • Czas dostawy

    2-4 dni robocze

  • Stan magazynowy

    Wszystkie produkty w magazynie

  • Gwarancja zwrotu

    180 dni roboczych

FansBRANDS®

Informacje o zwrocie produktu

W FansBRANDS® zadowolenie klienta jest najważniejsze! Jeśli z jakiegokolwiek powodu chcesz zwrócić produkt, nasza bezproblemowa usługa zwrotu pomoże Ci to zrobić.

Zwroty produktów, wymiana

Pobierz formularz zwrotu

  1. Jeśli go nie masz, pobierz formularz zwrotu! Pobierz go cyfrowo (Adobe Acrobat Reader, funkcja wypełniania) lub wydrukuj.

Jak mogę wymienić produkt?

Jeśli chcesz wybrać inny produkt, wykonaj poniższe czynności:

  1. Zwróć produkt.
  2. Jeśli chcesz wysłać nam produkt.
  3. Odeślemy zamówienie na żądany produkt.

Kiedy należy zwrócić nam produkt?

  • Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu.
  • Jeśli rozmiar nie jest odpowiedni po przymierzeniu.
  • Jeśli produkt został uszkodzony podczas transportu (aby to udowodnić, należy nagrać film z otwarcia paczki, aby pokazać, jak sprawdzasz otrzymane produkty).
  • Jeśli produkt jest wadliwy, mimo że został sprawdzony przed wysłaniem paczki. Jest to problem gwarancyjny.
  • Jest to również problem gwarancyjny, jeśli pomimo użytkowania zgodnie z instrukcją obsługi produkt zostanie w jakikolwiek sposób uszkodzony (np. pęknie zamek błyskawiczny, poluzują się szwy).
  • Uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania produktu, które powodują, że produkt NIE podlega zwrotowi i NIE zostanie zwrócony (np. zużyte lub zniszczone buty, podarta koszulka, podarta kurtka, uszkodzone zatyczki do uszu, koszulki prane w nieodpowiednich temperaturach - odbarwione). Wady produkcyjne są bardzo łatwe do odróżnienia od wad nieprodukcyjnych, więc w przypadku tego typu wad NIE NALEŻY zwracać niczego bez uprzedniej konsultacji.

Jak zwrócić nam produkt?

  1. Jeśli go nie masz, pobierz formularz zwrotu! Pobierz go cyfrowo (Adobe Acrobat Reader, funkcja wypełniania) lub wydrukuj.
  2. Zapakuj produkt wraz z wypełnionym formularzem zwrotu (jeśli wypełniłeś go cyfrowo, możesz po prostu wysłać go e-mailem)! Zapakuj również pudełko po butach.
  3. Prosimy o zwrot na następujący adres (to powinien być odbiorca): Pit Box Kft. 2600 Vác, Rádi út 1-3
  4. W żadnym wypadku nie należy prosić o usługę COD! Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane i zostaną zwrócone!

Po otrzymaniu paczki i sprawdzeniu jej stanu oraz uzgodnieniu szczegółów w razie potrzeby, zainicjujemy zwrot pieniędzy u dostawców usług finansowych. Kwota zostanie zaksięgowana na Twoim koncie w ciągu dwóch tygodni, zgodnie z zaleceniami banku.

WAŻNE! Jeśli tego nie przeczytasz, możesz zmarznąć...

  • Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta! Telefon: +48 (22) 103 24 07
  • Zwróć otrzymany prezent! Możesz ponownie wybrać prezent podczas zamawiania produktu zastępczego. Jeśli nie zwrócisz prezentu, nie będziemy mogli zwrócić Ci pieniędzy.
  • Pit Box Kft. 2600 Vác, Rádi út 1-3 - (jeśli wyślesz go na adres podany na fakturze, nikt go nie otrzyma).
  • NIE przyjmujemy przesyłek za pobraniem! W takim przypadku paczka zostanie zwrócona.
  • Przyjmujemy tylko zwroty produktów w stanie fabrycznym z nienaruszonym opakowaniem. Brudne, wyprane, śmierdzące, podarte, połamane, pomarszczone, zużyte produkty NIE będą przyjmowane. Jeśli wyślesz nam taki produkt, odeślemy go do Ciebie za 1.490 HUF. Jeśli zrezygnujesz, NIE otrzymasz zwrotu pieniędzy!
  • Brudne buty z zakurzonymi podeszwami NIE będą zwracane! Jeśli zwracasz buty, prosimy o zapakowanie pudełka na buty! NIE przyjmiemy z powrotem pełnego pudełka po butach, niezależnie od jego zawartości!
  • Koszt zwrotu produktu spoczywa na kliencie i nie podlega zwrotowi. Wybierz najtańszego dostawcę! (np. kopertę bąbelkową MPL)!
  • Jeśli wybrałeś płatność online, zwrócimy Ci wartość zwróconych towarów bezpośrednio za pośrednictwem wybranej przez Ciebie platformy płatniczej.
  • Jeśli zapłaciłeś za zamówienie za pobraniem lub przelewem bankowym, podaj nam numer swojego konta bankowego, a my zwrócimy Ci wartość zwróconych towarów.
  • Zwrot zostanie zaksięgowany na koncie użytkownika w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zwróconych towarów.

Wciąż szukasz odpowiedzi?

Jeśli masz dodatkowe pytania, wypełnij poniższy formularz.