Dziś wieczorem nadeszła zapowiedź, której nikt się naprawdę nie spodziewał: od 2026 roku Myszka Mickey i kilka innych, znanych na całym świecie postaci z kreskówek zyskają swoje miejsce w Formule 1.
Doświadczenia dla kibiców, wydarzenia, rozrywka... Dyrektor handlowy F1, Emily Prazer, uważa, że to będzie umowa, która przyniesie korzyści obu stronom: „Nasza współpraca z Disneyem będzie wspaniała, nasi fani będą mogli poznać świat Mickey’a i jego przyjaciół. Idealnie wpisuje się to w naszą strategię, według której chcemy wyjść z świata motorsportu na szerszy rynek konsumencki, a w zamian przyniesiemy magię Disneya naszym 820 milionom fanów F1 na całym świecie. Myślę, że to będzie fantastyczne połączenie, ponieważ obie marki dostarczają rozrywki i emocji milionom ludzi, nie mogę się doczekać, aby rozpocząć naszą wspólną pracę.”
Foto: F1